''Colourful Pick up Christmas''! A Spotify Playlist by Alexandra Vineyarts

''Colourful Pick up Christmas''! A Spotify Playlist by Alexandra Vineyarts

H αλήθεια είναι πως πριν λίγα χρόνια ανακάλυψα και εγώ ας πούμε... τον ''Jazz εαυτό μου'' (όχι όχι δεν είμαι τζαζ άτομο, εγώ μόνο για μουσική μίλησα :P )! Δεν θα μπορούσα να κρύψω όμως την μεγάλη αδυναμία μου στην Swing, και την Gypsy Jazz, που βρίσκονται συνήθως στις top μουσικές επιλογές μου! Να πω την αλήθεια δεν μπορώ να επιλέξω ανάμεσα τους! Γι' αυτό σε αυτή μου την playlist θα ακούσετε τον μπερδεμένο μου εαυτό, ανάμεσα σε αυτά τα συγγενικά είδη μουσικής και συγκεκριμένα σε τόνο Christmas!

Έφτιαξα λοιπόν αυτή την playlist για να χρωματίσουμε μαζί αυτή την The Most Wonderful Time of the Year που λένε! 

Κάποιες μελωδίες από αυτές τις σιγομουρμουρίζεις καμιά φορά και τους καλοκαιρινούς μήνες, πράγμα που δεν σε αποτρέπει να αναστενάξεις και να μετρήσεις για μια στιγμή αντίστροφα τους μήνες για τα Χριστούγεννα, ακόμα και να λιγοθυμήσεις στιγμιαία σκεπτόμενος εσένα με ένα μελομακάρονο να λιώνει στο στόμα! 

Merry Christmas λοιπόν!

Εδώ θα βρείτε την playlist μου στο spotify:

https://open.spotify.com/playlist/0JoXFpkogABYplJQAV2eYG?si=EFOdNnKPR0y7rfL0RexNKg

spotify:playlist:0JoXFpkogABYplJQAV2eYG

Μείνετε συντονισμένοι και για τα επόμενα κείμενα, που έρχονται προσεχώς!

Από το Alexandra's Vineyarts,

αγαπήστε την τέχνη του ν'αγαπάτε τον εαυτό σας,

Μια μεγάλη αγκαλιά!



Alexandra's Vineyarts

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις